Chefen hälsar välkommen till den 18:e kontingentens anhörigblogg.

|

CO FS 18 hälsar personalen välkommen

Mitt namn är Överste Christer Tistam och jag har givits ett stort förtroende, jag har nämligen fått förmånen att leda Försvarsmaktens 18:e kontingent till Afghanistan.

Detta gör jag med största ödmjukhet och med insikt att detta kommer att bli en stor utmaning för mig och min personal.

Du kan säkert känna både stolthet och frustration, att din närmsta anhörig ska tjänstgöra i Utlandsstyrkan under en längre tid. Genom denna blogg vill vi ge dig möjlighet att vara uppdaterad och informerad om vad som händer inom förbandet.

Kommentera gärna inlägg och kom med önskemål om vad vi ska skriva om. Ta också gärna del av anhöriginformationen som vi länkat till på förstasidan.

Vänligen

Christer Tistam
Chef för 18:e kontingenten

2 kommentarer:

Bengt sa...

Hej

Bra med en blogg, jag skulle vilja veta lite mer hur organisationen ser ut, och vad de olika grupperna gör.

Henrik Eskilsson, PIO - FS 18 sa...

Hej Bengt!

Tack för din kommentar, vi kommer att beskriva enheterna ännu mer framöver så följ bloggen!

Är du anhörig så kommer du även att få en extra dragning om våra enheter på anhörigdagen.

Skicka en kommentar