Tre snabba frågor

|
Pontus, gruppchef

Var FS 18 som du tänkt dig?
– Jag har varit i Kosovo tidigare även om Afghanistan är annorlunda så blev det ungefär som jag föreställt mig. Det är lite mer instängt härnere men vi har ändå varit ute mycket i vårt område.

Vad är du mest nöjd med?
– Gruppen och tiden mellan första och andra leaven. Då hände mycket och vi jobbade som hårdast.

Vad har hänt idag?
– Vi har vårdat och lämnat in delar av utrustningen. Det känns som ett skönt avslut.

Robert, sjukvårdsman

Var FS 18 som du tänkt dig?
– Ja det får man nog säga, vi har gjort mycket härnere. Vissa perioder har varit lugnare och andra mer hektiska men det var som jag förväntade mig.

Ska du åka på någon mer insats?
– Det är inte otänkbart men då vill jag nog helst åka på en insats i Afrika.

Vad händer nu?
– Jag kommer att plugga när jag kommer hem.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Känns skönt för en mamma att sonens mission är över. Nu längtar vi bara att se honom. Tycker mej skymta Magnus bakom Robert här ovan....
Välkommen hem Magnus, du är efterlängtad!
/Britt-Marie

Skicka en kommentar