Skicka en julhälsning till oss!

|
Vi tycker det är jättekul med alla hälsningar från er på bloggen. Har du glömt att skicka julkort till oss? Vill du skicka en julhälsning?

Skriv då in den i kommentarsrutan i detta inlägg. Vi kommer att se till att det kommer upp på vår anslagstavla så din soldat får julhälsningen.

God Jul från oss alla, till er alla!

P.S. Det räcker att skriva förnamn eller efternamn (ex. Pelle P. eller A. Andersson) viktigast är att din soldat vet vem som skickat hälsningen.

331 kommentarer:

«Äldst   ‹Äldre   1 – 200 av 331   Nyare›   Senaste»
Tommy,Kisse,Vidar,Gustav sa...

Vill önska F. Marteleur en God Jul och ett Gott Nytt År. Slit hårt och spring snabbt. /Grabbarna

Småland sa...

Önskar dig en fredlig god jul med massor av god ma... Önskar dig en fredlig god jul med massor av god mat, hörde att ni inte gick hungriga där nere. Var rädd om dig. Till Stefan K. Högsby. Från en kär gammal vän

Pontus sa...

Jag vill önska min flickvän Jennifer en God Jul och Gott Nytt år!

Kyss och varma kramar älskling

Pontus

Anonym sa...

Önskar M. Winberg en riktigt God Jul och Gott Nytt! Ha det bäst! MVH. Jim och Emma

Carina-Fina sa...

till kapten Henrik N.

Här sitter vi hemma i lugnet och ron
medan du kämpar med din bataljon.
Vill varna dig för skäggiga män -
utan "ho-ho-ho" är det ingen vän!

Björn och Mamma skickar massor med julkramar.
http://soldatmamma.blogspot.com

Björn varnar för skäggiga damer också -
se upp för båda två.
Publicera Avvisa

Anonym sa...

Jag vill önska er alla en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!!!
Jag har tur som får hem min son över jul men tänker på er andra som inte får åka hem.

Var rädd om er!
Mamma Monica

Jeanna sa...

Till F. Lundgren

Längtar efter dig, mitt hjärta!
Räknar dagarna tills vi ses!

Puss /Jeanna

Kjelle&Eva sa...

Vill skicka en hälsning om GOD JUL samt ETT GOTT NYTT ÅR. Till Björn Morén och alla er andra som är kvar över helgerna.

Julklappen hinner inte ner så den finns hemma på liven

Angelica sa...

Vill hälsa God Jul o Gott nytt till min underbara pojkvän F.Zetterlund. Julen måste ändå vara din årstid va? Ät dig mätt nu! Ta hand om dig.
Kyss o kram jag älskar dig älskling! :)
//Din Angelica.

Anonym sa...

till matte Carro A.

Snön har kommit, saknar dig i spåret
får kuta ensam, men det är på håret
att jag kutar dit bort
där du har ditt fort

men tji! gammelmatte håller i snöret på oss alla tre
- så gick det med de´-
Alla hemma hälsar
Julkram Penny, Doris, Lona å´så´gammelmatte

Anonym sa...

Vill önska min underbara soldat André.N och grabbarna i hans grupp en riktigt god jul och ett gott nytt år!

Kramar och pussar från Madde.

Anonym sa...

Ønsker min ørkenkrabbe og alle andre i FS18 en riktig god jul og et godt nytt år. Pass på dere. Glad i deg, Anders O.
Din jenta i Nordvest

Stina sa...

God jul till David D.
Iofs ses vi ju på julafton, men man kan aldrig får för många julhälsningar!

Längtar!

PoK Stina

Linda sa...

Ha en riktigt god Jul Claes T, Massor av kramar till dig, ska bli så skoj när du kommer hem! Var rädd om dig!
önskar Linda, Tomas, Emil och Martin

Anonym sa...

Många varma julkramar till Claes T hälsar Elisabeth, Eje, Jens, Benny, Johanna, Jonathan, Albin och Jacob!

Anonym sa...

God Jul Gabrielsson! Ha en bra jul så ses vi senare goding! Kram från Matilda

Ingela Hagberg sa...

Vill skicka en julhälsning till hela OMLT och särskilt till Tommie H från familjen i
Stråtjära

Johanna Åström sa...

God Jul och Gott Nytt år önskar vi dig Jonas Å. Önskar Johanna med Familj

Anonym sa...

Jag vill önska en God Jul till min pappa L.Öhrbom. Hoppas att du kommer hem till jul. Jag saknar dig jätte mycket. Kram William
PS. Mamma hälsar oxå.

Lars-Göran Larsson sa...

Hej på Er
Här i Örebro är det kallt och snöigt och riktigt juligt. Granen är klädd, lussebullarna o pepparkakorna bakade o julklapparna inhandlade så allt är upplagt för en härlig jul. Tänker mycket på er och är övertygad om att ni har det bra och att ni kan få en lugn jul o nyårshelg. Skönt att satellittelefonin fungerar så bra. Känns lugnande att få höra direktrapport från detta oroliga område. Fantastiskt fint med anhörigbloggen så att man kan skriva av sig en del oro.
Sköt om er o ha en riktigt God Jul o Gott Nytt år önskar
LG o Pia Larsson Örebro

Anonym sa...

God Jul & Gott Nytt År Henrik N.

Puss & kram från din Cecilia!

Anonym sa...

Till min sambo T.Hägg:

Saknar dig, det gör vi alla här,
Missan ligger så fint i sängen och hårar ner din sida där.
Hoppas på att husse snart ska komma,
så hon kan få lite natta-kel och somna.
Tur att det snart är nyår här,
för då min älskling äntligen tillbaka är.
Tills dess önskar hela Fam.Karlsson dig och din grupp en riktigt God Jul,
hoppas ni hittar på nåt kul.

Puss/Thess

Prästgården sa...

God Jul och Gott Nytt År önskas Eva N på Transport. Hoppas tomten hittar till er på campen, nu när jag inte längre får en anledning att gå ut och köpa tidningen på julafton *ler*. Älskar dig! Kram pappa & Mia

Anna sa...

Jag vill önska min pojkvän D. Landén och grabbarna i hans grupp en God Jul och ett Gott Nytt År.

Älskar dig! Många kramar och pussar /Din Anna

Anonym sa...

God Jul F.Lundgren!

Kom gärna hem å hjälp mej att skotta snö!!

-12 grader, gött!

Önskar Jonas Håkansson

Faster :) sa...

Till VBEva! Jamen så ÄNTLIGEN ett kort när man får se dig!! Ser att tummarna fortfarande sitter där dom ska vara ;)Massor med stora julkramar till först dig å sen alla ni andra som oxå har både tummar å hjärtat på det rätta stället!

Östgötamamman sa...

God Jul och Stor grattiskram på Julafton! 21 år sen jag vankade på BB under Kalle Anka. Vid Karl Bertil - tiden föddes du - Vilken lycka! Stor och stark redan som bebis. Var rädd om dig Albin.

Anonym sa...

Vill önska min sambo Oskar G en riktigt god jul!

Julpussar från Carro (och brorsan, mamma och pappa hälsar förstås!)

Sandra Frejd sa...

God Jul pappa Jan önskar Sandra!

elin sa...

V. Svemark tillönskas en God Jul (om nu inte julkoret från snigelposten kommit fram i tid) från oss i de jämtländska skogarna där -25 är just nu.

Mattias och Elin, Mio och Viktor

Anonym sa...

God Jul Kuusela! Önskar Stoffe, Sarah o Ajax

muffinsen sa...

Jag vill önska God Jul och Gott Nytt År till min älskade fästman M.Lönn på sjukvårdsplutonen. Jag är så otroligt stolt över dig och jag älskar dig ofantligt mycket! Puss från muffinsen!

Anonym sa...

God jul min älskade Robert A. Vi ses till jul =) längtar efter dig och räknar dagarna.

Jag vill även passa på och hälsa God jul och Gott nytt år till er andra som kämpar i afghanistan.

puss puss
Din Erika

Bengt Arhall sa...

En riktigt varm hälsning till Johanna A
Från Maud och Bengt

Sara sa...

God jul min älskade Emil L. och alla andra i din ... God jul min älskade Emil Lif och alla andra i din grupp! Jag älskar dig och saknar dig!
Pussar och kramar Sara

Rita sa...

Eva N., jag önskar dig en riktigt God Jul... Eva Nordenstedt, jag önskar dig en riktigt God Jul och Gott Nytt år!! Du är bäst :)

Kramar Rita

PS. Självklart ska Ni alla ha en fin Jul och ett Gott Nytt år! Ni gör ett jättebra jobb!

Anonym sa...

en god jul till em här kn göran g. från oss fem här hemma. vi älskar dig.

Anonym sa...

Massor av jul kramar till min dotter Johanna Ö., Syrrorna hälsar till dig i massor, vi ses snart. Tänker på dig, puss och kram mamma

Lilly o Tage A sa...

Vi vill skicka en julhälsning till vårt barnbarn Johanna Ö, kram på dig, vi saknar dig.

Josephine sa...

Jag vill önska min sambo U.Polkander en god jul och gott nytt år! Saknar dig massor! Nästa jul blir speciell=)

Älskar dig!!

Kristina sa...

God Jul och Gott nytt år till J. Hedemalm önskar din vän Kristina U

Ingela sa...

Vill önska min son Daniel W en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År. Dina syskon Patric och Johanna hälsar också samt resten av släkten.
Längtar till du kommer hem så jag får ge dig en riktig julkram.

Kramar från Mamma Ingela

Anonym sa...

God jul och ett Gott nytt år önskas Joel E. Från ett kallt och vintrigt Strömsund i Jämtland.Tänker på dig mamma, pappa och Ida

Mamma Charlottas sa...

En Riktigt God Jul önskar jag alla. Allra mest förstås till min egen Henrik N. Hoppas ni får lite julstämning därnere och att julefriden infinner sig. Första snapsen går till alla tappra i FS18
STOR VARM KRAM

Anonym sa...

Till Martin Renström.

God Jul älskling! Tänker på dig och längtar jättemycket efter dig!

Pussar Din Sara

Anonym sa...

God Jul Major Lundkvist....önskar en anomym s.k stockholmare!

Anonym sa...

God Jul Major F Lundkvist!
/A

Anonym sa...

Till pappa Djerry/Daddio.
Godjul, vi saknar dig!
Pussss Elin und Johanna :)

Skåne sa...

Niklas, Nickodemus, Gubben
Vi önskar dig en God Jul och ett Gott Nytt År! Du har en plats i vårt hjärta.
Mamma och Pappa

Anonym sa...

God Jul önskar jag till alla i Sar-e-Pol och en alldeles särskild hälsning och jättekram till min son Martin.
Anki

Anonym sa...

God Jul på er !! Tranport,Köket,syscon

från mej som är på leave... än...

Syrran Maria sa...

God jul brorsan Johan.E önskar syrran Maria med familj i Västanfors .
Sköt om dig .

maria sa...

Massa jul och nyårs kramar till dig Philip B.
Saknar dig.
Kramar från Marre

Anonym sa...

God jul älskade Hannapanna önskar TAX

Anonym sa...

Här kommer en julhälsning till "farbror" Jan L från Hortlaxtomtarna. Vi önskar er alla en skön jul, och ett gott nytt år. /Anna

Anonym sa...

God Jul och Gott Nytt År
Önskas Östgötarna
Krille.S och Ina.P
av gamm yxan Hå-Sv 52M

Therese, Erwin och Liv sa...

Många kramar till Stefan! Vi längtar efter dig! Puss o kram!

Martin med familj sa...

Vi i Uppsala önskar Kn B. Rydbeck en god jul! Ha förtröstan, tomten kommer om postverket skyndar sig.

Anonym sa...

God jul Hanna, FKF med närskyddet.
Vinternattens köld är hård
tur att bara ANA åker Ford
Helikoptern evakuerar skadade med glans
synd att en svensk dito inte fanns.
Med tunga vapen på taken
är man inte lika naken
när endast tomten är vaken.

God jul önskar Marie L (vi ses snart)

Kaskar sa...

Till Micke Elf
God jyyyyyl

Lars sa...

En jättehälsning till pappa Erik (Kirre) J! Saknar dig massor! Från sonen & fru A!

Anonym sa...

Adam, Mamma & Lasse önskar pappa Tobias en riktigt god jul och ett gott nytt år. Dina julklappar är på väg. puss på dig pappa. Prickelina, Max och Booster hälsar också.

Johanna och Patric sa...

Vi vill ge många kramar så här i juletider till våran storebror D.Widmark.
Sköt om dig!
Lillebror och Lillesyster

Anonym sa...

Vill hälsa GOD JUL och GOTT NYTT ÅR till Jocke P! Vi tänker på dig! Hälsningar Pillan

Bengt, Ingrid och Majs sa...

Vi älskar den Katten Mjau! Du är världens bästa dotter och lillasyster!

Saknar dig massor! Bengt, Ingrid och Majs

Kajsa sa...

Jag vill skicka en julhälsning med massor av kramar och pussar till min sambo och älskade H. Holgersson. Jag längtar så tills vi ses!
Ge grabbarna en kram från mig.

Jag älskar dig, mitt hjärta! // Din Kajsa

Anonym sa...

Jag vill önska Postmaster Kajsa en riktigt God Jul och ett Gott nytt år.

Saknar dig.
Varma kyssar från din Bojje

Helen sa...

God Jul morbror Erik B! Jag blir så arg när mamma säger att vi inte kan åka och hälsa på dig! Kram Vilgot ♥

Lottie sa...

God Jul Olof, jag saknar dej jättemycket!

Kram från Lottie

Sophie sa...

Massor av mopspussar till min Husse, Olof N. Idag har jag ätit pepparkakor, för att bli riktigt snäll till jul. Matte hälsar också.

Anonym sa...

Jag vill skicka en julhälsning till båda mina söner Martin och Marcus Hansson som båda är fantastiska. Tänker ofta på Er och längtar efter Er. Kommer sakna Er i jul - Många julkramar från mamma

Anonym sa...

God Jul och ett Gott nytt år till vår son Marcus Larsson!
Det skall bli underbart att få hem dig över jul och nyår.Vi sänder samtidigt en hälsning till er andra som inte har samma möjlighet.
Harriet och Ingemar Larsson på Tjörn

bubblis och mor hennes sa...

God jul och gott nytt år gudfar Tobias.D, här hemma är det massa snö och himla kallt! Mamma tvingar på mig jätte mycket kläder var vi än ska! Jag har fått två tänder och när du kommer hem ska jag bita dig i näsan! Jag länktar tills vi ses när du är hemma på liv. Sköt om dig och ta hand om ditt gäng. Puss och kram bubblisen! (mamma hälsar)

Anonym sa...

En julhälsning till vår Daniel L. Vi älskar och saknar dig! Var rädda om er! Vi ses snart. Många Kramar!
Mor, Far och systrar

Anonym sa...

God Jul till Henrik H, Fredrik J och övriga utlånade ur AQ som råkar befinna sig på plats just nu.
Skickar även en julhälsning till Micke W, Anders A, Joakim F och andra gamla bekanta från 5.komp 89/90
/Asplund

Anonym sa...

Pappa Peter från Kalifornien
skickar varma ökenjulhälsningar till
Aybak-gänget

tomtemor och barna.... sa...

Till Jocke P....God jul älskade make och pappa! Vi saknar dig så skiiitmycké....Nu är tomtevakan över och vännerna har gått hem...jag och grabbarna hälsar dig en riktigt god jul...pipan är på väg men julklappen får du när du kommer hem...krameligoz från Annelie, Johan, Fredrik och Calle...Cassie väntar på dig otåligt vid dörren...och jag hoppas att svärfar eller Anders skjuter en gran till oss i år igen...!

Maria sa...

Till Albin W.
En jättejulkram och om möjligt en ännu större födelsedagskram så här lite i förväg.
Här har vi riktigt vinterväder och imorgon väntar vi hit den första styrkan från Sverige. Den 29:e kommer ytterligare förstärkning. Även om det är många kockar här så hade det varit bra med dina storhushållsskills, Albin. Vi får ta det till sommaren istället!
Många kramar och varma tankar, du är bäst!
Kram
Maria

Tomas och Carola Forsberg sa...

Vi vill hälsa till Joel F. som ingår i skytt... Vi vill hälsa till Joel F. som ingår i skyttekompaniet. Vi tänker på dig varje dag och hoppas att det går bra för dig där borta. Här hemma har vi snö och det är "svin-kallt", minus 13 grader nu ikväll. Ha det nu bra och ta väl hand om dig och dina kollegor. Vi önskar dig en riktigt god jul och ett riktigt gott nytt år !
Hälsningar från farbror Tomas med fru Carola i Linköping

Anonym sa...

God Jul Major Lundkvist....önskar en anomym s.k st... God Jul Major Lundkvist....önskar en anomym s.k stockholmare!
Publicera Avvisa

Anonym sa...

Vill skicka en julhälsning till min älskade ängel ... Vill skicka en julhälsning till min älskade ängel Robert A.
Är otroligt stolt över dig.
älskar dig min pudding..

ses till jul.

puss puss din Erika Augustsson

ps. god jul och gott nytt år till er andra.

Infiltratören sa...

God Jul till J. "Lillen" Wahlbom från Mamma, Pappa och Findus i ett snöigt Rödeby. Vi ser fram emot mitten på januari då vi ses.
Publicera Avvisa

Anonym sa...

God jul Javid önskar resten av Syscon

Anonym sa...

jag vill skicka en hälsning till min morbror johan e. ! :D

Gittan Wahlgren sa...

Skickar en julhälsning till min älskade "sork" Rasmus V., skyttekompaniet.
Tänker på dig och hoppas du och de andra i din grupp får en bra och framförallt en fridfull julhelg.
Saknar dig i soffan på julafton!
Kraamar /mamma Gittan

Patrik, Nina och Oliver Åström sa...

Skickar en julhälsning till vår Jonas Å. Kramar från Patrik, Nina och Oliver

Anonym sa...

Vi från Sörmland vill önska Jonas O. god jul och gott nytt år. Lycka till!

Anonym sa...

Vill skicka en julhälsning till vår lilla ängel Javid

//SYSCON

Marianne sa...

Vill önska de som befinner sig i Kabul en riktigt God Jul.

Framför allt en stor julkram Till Håkan A

//Marianne

Maria sa...

Jag vill skicka en julhälsning med massor med kramar till Daniel.W. Hoppas allt är bra med dig.

//Maria

Heidi sa...

Heidi hoppas att tomten kommer till dig J. Seiser, hon tycker inte att du ska vara så långt borta. Hon tycker du ska komma hem. Hoppas du får en trevlig jul där borta önskar
Heidi med resten av familjen

Jansson, Aspen och pyret sa...

JANSSON!

Vi tänker på dej och dina kollegor i Afghanistan och hoppas att ni får en god och fridfull jul!

Vi följer bloggen varje dag och det är jätteintressant att läsa om och se bilder på vad ni gör.
Här hemma är det svinkallt och det ser ut att bli en vit jul. I natt hade vi -19.

I helgen spelar Jansson sin kanske sista match på ett tag och jag tänkte slänga ihop en cheesecake på sommarens hjortronskörd.

Kraaam på dä!

Vid tangentbordet,
/ Aspen

Anonym sa...

Till A. Linde

Jag och lillen kommer sakna dig oerhört i jul och vi längtar tills du kommer hem till oss. Då ska du få julmat och klappar... Hela familjen hälsar god jul och att du ska vara försiktig.

Puss och Kram från K & D

Carl och Ida sa...

God Jul pappa H. Jorsell!! Vi längtar jättemycket efter dig!!! Kramar och Pussar från Carl och Ida

Anonym sa...

en riktigt god jul till min pappa g.gunbro från din dotter och dina tre killar. vi älskar dig

Anonym sa...

god jul och gott nytt år g.gunbro önskar svärmor och svärfar

Anonym sa...

god jul önskas g.gunbro från mamma och pappa

Anonym sa...

En riktigt God Jul önskar vi vår mamma kapten Ulrika R,vi längtar efter dig, kram från alla barnen och stor puss från pappa.

Sandberg sa...

God Jul lillbrorsan och alla ni andra// sandberg

Anna-Karin sa...

Urban F.! -23 här... Saknar din värme! Känn m... Urban Fröberg! -23 här... Saknar din värme! Känn min hand ... ILYIMYAL

Anonym sa...

God jul världens coolaste pappa Per! Vi längtar efter dej, tur att du kommer hem i januari.
Pussar och kramar från Eddie och Linus och Johanna

Pia sa...

God jul min älskade, saknade Per S!
Hoppas ni alla får en trevlig jul där nere.
Kramar och pussar från Pia i kalla,snöiga Långbacka

Anonym sa...

Vill skicka en julhälsning till min kära mamma A.Häggberg! Jag hoppas att du har det bra! Massa kramar! /Agnes

Jennicka Olsson sa...

En riktigt God Jul och ett gott nytt år till dig och alla ni andra som är där nere.
Hoppas att ni får en lugn helg.

Skirö, Växjö och ja alla du känner hälsar så gott till dig.
Vi tänker på dig.

Många Kramar från oss alla i Klavre, Göteborg och Karlskrona

Linda sa...

God jul min älskade M. Bodahl!
Att fira jul utan dig känns tomt, men nu har halva tiden gått!
Ser fram emot hemkomst och en underbar vår med dig!
Stor julkram till dig!
/ din Linda

Anonym sa...

God Jul H. Jorsell! Vi tänker på dig! Kramar från Barbro, Anders, Sussi, Johan, Sigge o Svante

Anonym sa...

God Jul och Gott Nytt År till jag önska min soldat F. Christensen. Jag tänker på dig, saknar dig, längtar efter dig och älskar dig =)

Vi ses nästa år, vilket kommer vara ett underbart år för oss...du kommer hem på leave 2 ggr, du kommer hem från Affe "för gott" i maj/juni och i augusti gifter vi oss...LÄNGTAR =)

Sänder över massor av pussar och kramar från din blivande fru, Sofia

Anonym sa...

Hej min älskade John!
vill önska er alla en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR!!!
Här i Skåne snöar nu verkar vi ska ha en vit och vacker jul när det gäller väder annars helt tomt och lugn utan dig.. Hoppas du får bra där tillsammans med dina vänner.
Du får massor jul kramar från oss.

Var rädd om dig
Puss
Mamma Sh och din lilla syster Frida

Anonym sa...

God jul och Gott Nytt År önskar vi dej Daniel N. från oss alla i Backåkra. Inte bara dej utan alla på FS 18 också.

Anonym sa...

Stort Grattis på 23-årsdagen Kim D.
önskar Mamma, Katja, Henrik och Grabbarna Grus plus många andra..
Hoppas du får en fin dag..Julen blir inte densamma utan dig men vi får ta igen det när du kommer hem!
Stor Julkram från oss alla som saknar dig!

Anonym sa...

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR önskar vi Henrik.B
Här hemma är det lite vitt på marken och 11gr kallt. Sänder också många julkramar till dig från oss.
Mamma,Jörgen,Maria och Jonny.

Per och Lena Wass sa...

Fredrik W, en riktigt god jul önskar vi dig. Ser fram emot att snart träffas igen.
Kram Mamma och Pappa

Anonym sa...

Vi önskar vår dotter Therese P. en God Jul och ett Gott Nytt År, det är en mycket annorlunda jul utan dig. Vi tänker extra mycket på dig nu.

Sten och Bodil

Carina sa...

En riktigt GOD JUL önskar vi vår son och bror Niclas H.
Längtar till din första leave.

Många julkramar från mamma pappa och brorsan.

Anonym sa...

Vi önskar vår underbara son Stefan från svärdsjö en riktigt trevlig helg det är tomt utan dina glädjeskratt, och dina roliga kommentarer, men vi hoppas att tiden ska gå fort, så att vi träffs snart igen.

Anonym sa...

Önskar alla på QL en riktigt god jul.

Mattias H/BQ

Anonym sa...

Vi önskar vår son och bror Karl G. en God Jul och Ett Gott Nytt år. Många julkramar till Dig från Brödåkra och Sjöslätt!
Mor, Far, Viktor, Lisa, Oskar

Anonym sa...

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR önskas soldat ALMKVIST och alla andra kämpar därnere. Det ser ut som om ni gör en mycket gedigen insats.
Här är det faktiskt vinter som omväxling till det normala slaskandet.

Almkvistarna i Sandviken

Anonym sa...

Från ett kallt och snöigt Norrbotten önskar jag er alla på förbandet en god jul.
Glöm inte 5-20
och kom hem allihopa

Robert sa...

God Jul till datasupportpersonalen önskar en från FS19 som kommer och löser av er i Maj =)

Marlene, Helena sa...

Vi vill skicka en julhälsning till Philip B., hoppas att allt går som du hoppats på och att du är rädd om dig nere i Afgahnistan. God Jul och Gott Nytt År till dig Phille önskar Marlene, Helena och Linnis. Vi tänker på dig!

Göran sa...

Julhälsningar till Tobias K. i NSE/REP från ett snöigt och kallt Skåne. Äntligen en vit jul här i söder. Hoppas ni får till lite julstämning i campen.
Pappa och småbröderna

Anton Bivesjö sa...

Jag skulle vilja önska en riktigt godjul till Robin K., ta hand om dig där nere nu! Hörs när vi kommer hem!<3

anna sa...

Vill önska min pojkvän R. Vahlgren en God Jul och Gott Nytt År.
Jag är stolt över dig och saknar dig varje dag. // puss anna

Anonym sa...

God jul micke B.älskar dig

vi här hemma

Ylva sa...

Vill önska min underbara pojkvän Jon L en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR! Jag saknar dig och ser fram emot att få träffa dig snart!
Älskar dig,
pussar från Ylva

Marie sa...

Vi vill önska Danne W. en God Jul och Gott Nytt år från din familj i marma.

Vi saknar dig och längtar tills du kommer hem...massor med julkramar Pappa, Marie,Macs,Sandra och Niklas

Pers Anna sa...

Till Per F.

Julhälsning! Saknar dig massor. Hoppas ni får lite julstämning iallafall. Du har väl med dig julmust?

Älskar dig!

//Din Anna

Anonym sa...

En GOD-JUL JENNIFER M.!!! Vi saknar ditt br... En GOD-JUL JENNIFER MAGNUSSON!!! Vi saknar ditt breda leende och sång zoner;) Vi är SÅ stolta över dig!!! Milioner Pussar å Kramar
PS. Hela Sätila VC hälsar God -Jul

C sa...

Solstrålen Pia på NSE:t tillönskas en God Jul från ett snöigt och kallt Skövde!
Ta väl hand om dig!
Tomtar i missionen...? ;-)
Vi lär ju synas på första leaven!

Kristina sa...

God Jul & Gott Nytt År MICKE H från Umeå. Hoppas du och alla ni andra får en bra Jul.
MVH Stora syrran Kristina m.fam. ps. Elias hälsar

Mamma & Pappa sa...

God Jul & Gott Nytt År M. Hägglund. Var rädd om dig och även alla ni andra. Kram från Mamma & Pappa i Umeå.

Anonym sa...

Önskar dej en riktigt GOD JUL Pottan!!!
Massor med kramar från syrran i Västerlanda!

Anonym sa...

En GOD JUL önskar vi dej B.Gradin. Vi saknar dej. Vi syns till Nyår. Din fru och dotter.

Anonym sa...

God jul Albert Nilsson!
Hälsningar Fam Sundqvist

Militärpolisjägar'n sa...

Gasman (pl. DQ)!
Rocky har packat resväskan för att göra dig sällskap under julen och de sista fem månaderna fram till muck.

Här i Täby är det som romaren sa, "Nil novi sub sole"

Anonym sa...

En riktig God Jul önskar vi dig Anders Ottosson och alla dina kamrater!
/kramar från Tommy & Rasema

Lina sa...

Jag vill önska min underbara sambo Niclas H. en God Jul och Gott nytt år. Jag saknar och älskar dig otroligt mycket!!

Din Lina

Anonym sa...

Här kommer en hälsning från frugan, En riktig god och härlig jul i stugan, Hemma är det kallt och mycket snö, Det lär väl bli lagom till jul med tö, Men alla vi hoppas på en fin och vit jul, Med hälsningar till alla att vara försiktig med snö som är gul, Skämt åt sido min älskade du får ha det bäst, Man bara så du vet jag önskar mig en häst! Puss och kram till dig min Martin Magnell från din "angel"! =)

Anonym sa...

En stor julkram till Nanel från hela familjen Andersson, Larsson och Alfons!

Anne Jeanette Arnqvist sa...

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR JONAS A Å!!!
Vi saknar dig men hoppas att du har det bra. Vi är stolta över er och följer er via denna sida. KRAMIS från MAMSEN Einar, Sebban och Heffen

Elin sa...

God Jul & Gott Nytt År mitt Hjärta "Blomman"
Hoppas du och grabbarna får en trevlig jul!!
Saknar dig och ser fram emot när vi ses igen!
Puss & Kram
Din "pudding" Elin

Nilla sa...

Här kommer en julhälsning från ett härligt snöigt önsta/kvarnibble önskar en god jul till alla er där nere..men speciellt till Pernilla.J och Fredrik.R må så gott...kram

Önstamamman sa...

Alla vi på Önsta vill önska Pernilla,Fredrik och Hela Fs 18 en riktigt GOD JUL.Hoppas att Ni får en lugn julhelg.(ni har väl inte tjyvtittat på julklapparna)
Många kramar från oss som längtar tills leaven

Lena, Paul, Saga o Alexander sa...

En riktig GOD JUL önskar vi dig J. Tauberman och ser fram emot att träffas i nyår...

Mamma hälsar också...

Toma från Klavreström sa...

En riktigt God Jul jul till R Olsson Önskar Toma.

Anonym sa...

Gillis:
GOD JUL pappa! Vi kommer att sakna dig extra mycket i jul! Puss från Oskar, Tilda och hustrun såklart :-)

Älskar dig!

Nettan sa...

GOD JUL Oskar Gustavsson...här är nu 15 minus och en helt underbart vinterlandskap...DU är saknad !!! KRAM syster Nettan med fam

Anonym sa...

God Jul & Gott Nytt broder Oskar G! Vi saknar dej alla. Var rädd om dej! Från din syster Maria med familj.

Annica sa...

GOD JUL Anton...älskade broder. Du kommer att vara närvarande i våra tankar när vi firar julen hela stora familjen. Hoppas du får en toppen fin julkväll och är i säkerhet. Tänker mycket på dig.

Varma kramar Annica, Oliver och Nathalie

Anonym sa...

Julhälsning: Då vågar visst Bergqvist!
Va inte rädd!
Allt kommer falla i god jord.
/ Klapp & Famntag V

Anonym sa...

God jul pappa Henrik i Aybak.
Det är massor av snö här.
Simon, Olivia, Helena

Anonym sa...

Till Anton H.B.
GOD JUL och GOTT NYTT ÅR önskar vi alla i Uppsala. Mycket kärlek till dig. Du saknas oss i jul och vi tänker mycket på dig hela tiden.
Pussar och Kramar
Sara m familj

Daisy sa...

Vill önska min pojkvänn J. Forsberg en God Jul och ett gott nytt år!

Saknar dig jätte mycket. Vi får fira jul ihop i Cartagena förhoppningsvis istället.

Älskar dig!

Massa pussar från din Daisy

Anonym sa...

En liten bonusjulhälsning till underbara Hannapanna. Miss you baby/Chefen

Anonym sa...

Hej Daniel J! Nu har vi gjort de traditionella Mozartkulorna. Jag har skickat några till dig. Kanske kan de ge lite extra julkänsla! :)
Tänker på dig !
Kram från mamma

Anonym sa...

Till MICKE E. God Jul och Gott Nytt År Micke! Ho... Till MICKE ELF
God Jul och Gott Nytt År Micke! Hoppas du och alla andra får en trevlig jul.
Sköt om dig!
Kramar
Bibban

Storasyster Johanna sa...

God Jul min älskade lillasyster Jennifer M.... God Jul min älskade lillasyster Jennifer M. Jag vill att du skall veta att jag tänker på dig varje dag och undrar hur du har det och hur du mår. Lufsen ville skicka ett paket med bajs (detta är något riktigt nice, lite av mitt eget bajs - god jul från Lufsen) till dig men jag sa att det antagligen inte var en bra idé. Lucky undrar om det finns mycket fina pinnar och bollar i Afghanistan och Sötnos funderar på att göra FN-tjänst som spanare.

Jag älskar dig och hoppas att du har det bra. Längtar efter att krama dig.
Du rockar fett.
Kärlek, pussar och kramar från din största idol Johanna (Daniel hälsar också)

<3

Anonym sa...

Till Per S.
God jul kära svärson! Julen blir inte sig lik utan dej. Vem ska ligga på soffan och skratta åt dumma tv-program, för att inte tala om all kålrotslåda som blir kvar.
Många kramar Anne

Anonym sa...

Fredrik R. En God Jul o ett Gott Nytt År önska... Fredrik R.
En God Jul o ett Gott Nytt År önskar jag dej
av hela mitt hjärta från ett snöfyllt östergötland.
Kram
Pappa

Anonym sa...

En God Jul och Gott Nytt År från Bo till OMLT

Anonym sa...

Hoppsan! Fk Björk skall det ju vara, inte Hannapanna. Ber om ursäkt. Den riktiga julhälsningen lyder således:

Äntligen lackar det mot jul
men i år är det mindre kul.
För Hannapanna (FÄNRIK Björk) fick en vision
och for på mission.
Hon sa "jag vill till främmande land,
ett som länge stått i brand"
Afghanistan behöver säkerhet och utveckling
med en politik som går i rätt riktning.
Skäggen gav landet dåliga vaner
men så de var ju talibaner.
Och nu är du på plats
med en instrumentsats
Och skulle det gå på tok i en avlägsen dal
trots mängder med kevlar
står FKFen i beredskap med kniv och ketalar
Beredda att göra damage control
innan patienten når en annan role!
Håll fanan högt och huvudet kallt
för du är ju mitt allt.

God Jul FÄNRIK Björk och övriga FS18
önskar stf stridsparschef/sambo/TAX

Anonym sa...

Cecilia! Julen närmar sig och vi hade julfirande med lillebror med sambo Sara igår. Själva tar vi oss till Feuteventura och hoppas på en mer familjejul nästa år.
2010 är snart här, Du är där och vi här hemma lär,.. mer av Afghanistan av eran blogg som har blivit av oss anhöriga så kär.
Kramar från Pappa, mamma, lillebror, mormor,farmor och alla andra Du vet.

Anonym sa...

Nu mår Du väl bra, när Du har en tjänst
utomlands,som Du så gärna ville.
Vi tänker på Dig och har koll på er fina blogg, det var fin kort vi fick se.

Varma hälsn. till "Joa"

Anonym sa...

Till min kärlek Cattelin,
om det bara fanns en mistel som räckte ända till Afghanistan o jag skulle. Jag saknar dig oändligt mycket stjärnstopp, men snart är det nedförsbacke. God Jul och en massa ömma juletankar från mig.

U. & M. Söderberg sa...

Systrarna Söderberg hälsar att det är mycket snö här hemma i Sverige och att lussebullarna, pepparkakorna och knäcken står färdig :) God Jul och Gott Nytt År önskar vi er alla! En extra god jul till dig T. Lindström! Många kramar, Ullis & Maria <3

Anonym sa...

E. Hertz önskas en God och Fridfull Jul av familjen i Hästholmen. Våra tankar är hos dig och hoppas att du har det bra. Många, många kramar till dej! Vi önskar även alla i FS18 en riktigt God Jul!
Kramar från fam Hertz

Lillasyster Therese sa...

S. Karlsson!
Önskar dig en god jul och ett gott nytt år! Vi längtar efter V.4.. Då du är hemma i Högsby igen även om det bara är för någon vecka!
Från Mamma och syster Therese!

<3

Anonym sa...

Många julhälsningar från en nybliven
pensionär.

Anonym sa...

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR öskas Johan R från ett snöigt Munktorp.
Kram Mamma, pappa, syster och broe med familj

Anonym sa...

God Jul och Gott Nytt År till "Frukostklubben"från städerskan.Hoppas allt är bra med er...tänker ofta på er.Kramizar.....

Anonym sa...

Vill önska Anders Ottosson En riktigt God Jul och Ett Gott Nytt Ha det så bra och sköt om dej Kram Mamma

Anonym sa...

Till Frank C.
En God Jul och ett Gott Nytt År önskar vi dej.
Vi saknar dej, många kramar från Mam & Pap.

Anonym sa...

Den största julkramen till dig Malin från oss här hemma i snöyran. Vi saknar dig här ibland oss men du gör det du är bäst på och vill göra. Älskar dig
Mamma, Pappa, Mikael, Mårten och Paddis

Afk-Ry. sa...

Till A. Rosengren. God jul och Gott nytt år önskar Valle och Michael.

Anonym sa...

Till Jocke P:

Ha en riktigt god jul & gott nytt år!

Hälsar tjejerna från Gvd

kram

Anonym sa...

Hej Victoria,
Nu har vi landat pa on i solen och har det harligt,men vi saknar dig! Inte bara vi, butiksinnehavarna i bade sko- och modebutikerna fragar efter dig!
Vi ar sa stolta over dig och saknar dig pa var resa.
En stor kram till dig fran mamma, Anna och Eva.

ps.vi aterkommer inom kort! ds

Anonym sa...

En riktigt GOD JUL på er alla Livgardister. Här i Kungsängen är det ett tjockt vintertäcke och tio minus. Tänker på er o hoppas att ni får en fridefull jul. Kramar från Helene på G1.

Mamma Marianne & Pappa Gunnar sa...

Mamma Marianne & Pappa Gunnar önskar sonen Johan.E en god jul . Var rädd om dig .

Anonym sa...

Hej Mattias.
Vill önska dig och alla i gruppen en riktigt God och fredlig jul.
Kramar från mamma, pappa och Linus.

Christer Mattsson sa...

En riktigt God Jul & Gott Nytt År riktas till er alla i Afghanistan, men framförallt jämtlänningen Joel..

Anonym sa...

God Jul Bubben!
vi tänker på dig.
Mamma och Pappa

Emmeline sa...

En riktigt stor julakram till Hanna B!!
Hoppas du njuter av äventyret min vän och ha en underbar jul och nyår!
Kram från Emmeline med familj

Anonym sa...

Till Erik B.
Vi önskar dej en God Jul och ett Gott Nytt År!
Hälsningar från Annelie, Bengt, Kristoffer, Tobias

Anonym sa...

Önskar Alexander N. en riktigt lugn och
fridfull jul och nyårshelg.Hoppas att du
läser detta.
Kramar från mamma och pappa

Anonym sa...

God Jul Johan D,
vi är nu samlade i Mälardalen och vi önskar att Du hade varit här med oss. Vi är säkra på att Ni får julstämning och god mat där Ni är. De dina är stolta över Dig. Många kramar till dig Anna, Jonas, Daniel, Ludvig, pappa o mamma

Anonym sa...

Julhälsning: Du vågar visst Bergqvist!
Va inte rädd!
Allt kommer falla i god jord.
/ Klapp & Famntag V

Anonym sa...

God Jul Och Gott Nytt År brosan (Roger Groth) hel... God Jul Och Gott Nytt År brosan (Roger G.)

hela klanen Eriksson/Karlsson hälsar... kommer sakna poker i nyår.

kramar
Veronica

Annica, Pontus, Oliver och Nathalie sa...

Anton H. B....Ett Riktigt GOTT NYTT år vill vi önska dig också. Var rädd om dig. Vi tänker på dig här i Sverige i vinterskrud. Kramar från Annica, Pontus, Oliver och Nathalie

Anna Emanuelsson sa...

Till Tommie H., OMLT.
God jul min älskling! Sänder dig många varma pussar och kramar. Tänker på dig!
//Anna och Agenta

Monica W sa...

Grattis på födelsedagen Göran W. och god jul till dig och sonen Björn! Mor/farmor Elsa sänder också sina varmaste hälsningar och önskar er allt gott.

Anonym sa...

Nicke N, god jul o gott nytt önskar storebror. saknar dig i jul..

Helena Löfgren sa...

Till Jan L. God Jul & Gott Nytt År vännen önskar dina tjejer Jennie, Emma och Jennie.
Många kramar!

Anonym sa...

NICLAS N.
Tänker på Dig varje dag och saknar Dig mycket.

God Jul och Gott Nytt År önskas Du av alla
här hemma. Många julkramar från Mamma i ett
snörikt Kalmar

Anonym sa...

Niclas N. önskar vi en god jul, det blir lite tomt här utan dig men vi tänker på dig och hoppas du får i dig en och annan köttbulle.....och lite janssons såklart=)
Ta hand om dig och vi längtar tills vi ses igen....nu ska vi åka pulka!!
Kramar från Jocke, Elton och Elise!

Anonym sa...

Till: Martin M.

God Jul & Gott Nytt År Martin.
Hoppas att du får lite god julmat iaf & kanske tom. en julklapp om du varit snäll.
Massa kramar/ Knottet & Alex

Anonym sa...

Till D.Mollwing.

God jul och Gott nytt år!
Vi hoppas att du får smaka lite julmat (och nyårsmat).

Ta nu hand om dig så ses vi snart.
Vi saknar dig!
Många kramar från vi här hemma i norr (och söder).

Helen sa...

En riktig God Jul och Ett Gott Nytt År önskar vi dig Erik (Kepz). Vi får hoppas att tomten tar sig en sväng ner till er!
Här hemma är det kallt och snö, härligt!
Kram på dig!
Mamma och Pappa
Mormor,Morfar och Farmor

Emelie sa...

Till Lillen Blommdahl!!
Lillen hur ska vi klara julen utan ditt tet och alla livliga diskussioner?? Inget är sig likt när inte du är hemma... Hör av dig snart! Här hemma har det kommit en massa snö.
Hoppas attt du och alla andra i FS18 får en God jul och Gott nytt år!
många kramar
Emelie & Marcus

niclas sa...

God Jul och Gott nytt år hälsar personalen vid Ledningsträningscentrum i Enköping.

Niclas Eriksson
Chef LTC/LedR

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 331   Nyare› Senaste»

Skicka en kommentar