En av 500

|
Jag heter Agneta Rosengren och är Paymaster. Det innebär att jag är förbandets ekonomiska kompetens vad gäller bokföring, rapportering till Sverige, utfallsprognoser, likviditetsplanering, uppföljning och kontanthantering.

Det roliga med jobbet är att det är omväxlande med allt från kontering till färdiga månadsbokslut med diverse utmanande förutsättningar. Jag har ett nära samarbete med Sverige.

Min ekonomibakgrund är redovisningschef, controller och ekonomichef inom både staten och privata företag sedan 1996. För närvarande arbetar jag som redovisningschef på ett civilt företag.

Jag bor på Ekerö utanför Stockholm men tillbringar så mycket tid jag kan på Gotland där jag har ett gammalt hus. På fritiden rider jag, både på ridskola och privat – har egen häst som tar en hel del tid i anspråk.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen hemma! Hoppas att du har det bra i barren. Jobba lugnt! Kram Eva

Anonym sa...

Hej,
Kul att se att enheten fortfarande fungerar galant. Jag var den första riktiga Paymastern som kom ned på FS08 och gjorde även FS09. Hoppas att allt är bra med er.

mvh
Christer Borgström

Skicka en kommentar